הילד נפצע בפורים? ההורים יכולים לתבוע את המדינה

    הביטוח מכסה את הילדים 24 שעות ביממה, ומעניק פיצוי גם אם התאונה ארעה שלא בפעילות בית-ספרית
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הילד נפצע בפורים? ההורים יכולים לתבוע את המדינה

    חג הפורים המתקרב ובא עלינו לטובה, צופן בחובו, לצד השמחה, גם הישנות של תאונות ופציעות בקרב הילדים החוגגים • רק לפני שנה איבד ילד את עינו במשחק עם רובה אוויר פורימי

    צילום: Kobi Gideon / FLASH90.
    הביטוח מכסה את הילדים 24 שעות ביממה, ומעניק פיצוי גם אם התאונה ארעה שלא בפעילות בית-ספרית
    13:46
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מצבו של הרבי מביאלא קריטי; בנו פנה לחסידים ופרץ בבכי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חג הפורים המתקרב ובא עלינו לטובה, צופן בחובו, לצד השמחה, גם הישנות של תאונות ופציעות בקרב הילדים החוגגים. רק לפני שנה איבד ילד את עינו במשחק עם רובה אוויר פורימי, ולא אחת דווח על ילדים שנפגעו כשתחפושתם עלתה באש.

    בשל כך פועלת המשטרה לאתר את מפיצי הנפצים ואלפי נפצים נתפסו עד כה. ביום שישי פשטו השוטרים על דירה בת"א ותפסו אלפי נפצים וזיקוקים מסוכנים. ע"פ החשד, בני הזוג המתגוררים במקום רכשו את הנפצים המסוכנים מאזור השרון ומכרו אותם לקטינים באזור ת"א.

    שני חשודים, גבר יליד 1973 ואשה ילידת 1974 הועברו לחקירה בתחנת המשטרה והנפצים פונו מהדירה ע"י חבלן משטרה.

    ומה קורה ח"ו אם ילד נפגע ממשחקים מסוכנים? לדברי עו"ד ליטל ביבר-חייקין, הורים רבים לא יודעים זאת – אך כל ילד בגילאים 3 עד 18 הלומד במסגרת חינוכית, מבוטח בביטוח תאונות אישיות מטעם משרד החינוך –  ולעיתים קרובות, מגיעים להורים פיצויים מתוקף הפוליסה הזו, גם בפציעות קלות יחסית אשר אינן מותירות נזק לצמיתות.

    לדברי עו"ד ביבר-חייקין – הביטוח מכסה את הילדים 24 שעות ביממה, ומעניק פיצוי גם אם התאונה ארעה שלא בפעילות בית-ספרית, ואפילו אם לילד הייתה אחריות תורמת לתאונה.



    0 תגובות